Onze tarieven zijn te bekijken via de site van de brancheorganisatie KNMT.
Betalen
Het is ook mogelijk om de rekening van uw bezoek direct contant of per pin te betalen bij de balie. U krijgt dan na betaling de nota mee ten behoeve van uw eigen administratie.
Mocht er op het laatste moment toch iets tussen zijn gekomen, waardoor u niet meer kunt komen, dan kunt u de afspraak altijd verzetten. Dit horen we dan graag minimaal 24 uur van tevoren. Hierna zijn wij genoodzaakt u de kosten van de gereserveerde tijd in rekening te brengen.
Heeft u in de tussentijd vragen? Bel of mail gerust even onze praktijk, wij helpen u graag verder.
De nota
Uw nota is opgebouwd uit de verschillende prestaties die tijdens een behandeling hebben plaatsgevonden. Op de nota staat elke prestatie omschreven met een code. Bij elke verrichting hoort een vast tarief dat door de Nederlandse Zorgautoriteit is vastgesteld. Wilt u weten welke tarieven voor tandheelkunde er zijn kijk dan eens op www.allesoverhetgebit.nl en de site van de NZa zelf.
Infomedics
In onze praktijk geven wij u graag alle aandacht en goede zorg. Daarom werken wij samen met Infomedics voor het versturen en innen van onze rekeningen. Dit betekent dat u een rekening voor de zorg krijgt van Infomedics.
Vergoeding van uw zorgverzekeraar
Als uw zorgverzekeraar een gedeelte van uw rekening vergoedt, staat dit duidelijk op de rekening. Wat overblijft betaalt u aan Infomedics. Indien u een vraag heeft over de hoogte van de vergoeding op uw rekening kunt u contact opnemen met uw zorgverzekeraar. Staat er geen vergoeding op de rekening? Betaal dan alles aan Infomedics en controleer daarna of u de rekening nog kunt indienen bij uw zorgverzekeraar.
Op de website van Infomedics (www.infomedics.nl) kunt u veel zaken rondom de betaling van uw rekening snel en eenvoudig regelen.
Als u een vraag heeft over uw nota kunt u contact opnemen met de Servicedesk van Infomedics op telefoonnummer 036 – 20 31 900 (maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur)