Jouw mening telt

Bij Tandartsenpraktijk Rivierenbuurt vinden we jouw mening heel belangrijk. We horen graag hoe jij jouw bezoek aan onze praktijk hebt ervaren. Jouw feedback helpt ons om onze zorg en service steeds verder te verbeteren. Heb je een suggestie of misschien een compliment voor ons? Laat het ons vooral weten. Alvast hartelijk bedankt voor de moeite!

Een klacht?

Ondanks de inzet van onze medewerkers kan het helaas gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent over de behandeling. In dat geval kun je een klacht indienen bij jouw tandarts. Vaak is een goed gesprek met je tandarts voldoende om tot een oplossing te komen. Soms heb je misschien behoefte aan hulp van een derde, neutrale partij. Dan kun je jouw klacht ook indienen bij de KNMT, de beroepsvereniging waar Tandartsenpraktijk Rivierenbuurt bij is aangesloten. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos bemiddelen tussen jou en je tandarts. Het doel is altijd om samen tot een goede oplossing te komen.

Een geschil?

Mocht je er met de klachtenfunctionaris niet uitkomen, dan is er nog een volgende stap die je kunt nemen. Voor €75 kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschilleninstantie Mondzorg. Dit is een commissie van vijf deskundigen die jouw klacht gaat beoordelen. Deze instantie geeft een bindend oordeel over de vraag of jouw klacht gegrond is. Als ze vinden dat jouw klacht terecht is, kan de geschilleninstantie zelfs een schadevergoeding toekennen. Dit bedrag kan oplopen tot maximaal vijfentwintigduizend euro.

Meer informatie

Als je meer wilt weten over mondzorg en verschillende behandelingen dan kun je terecht op de website www.allesoverhetgebit.nl. Deze website biedt onafhankelijke informatie en is opgericht door onze beroepsorganisatie KNMT. Heb je specifieke vragen? Dan kun je ook gebruik maken van het contactformulier op de site. Ze staan klaar om je verder te helpen met alles wat je wilt weten.

Bij Tandartsenpraktijk Rivierenbuurt vinden we het belangrijk dat jij tevreden de deur uit gaat. We hopen dan ook dat je altijd eerlijk laat weten hoe jouw ervaring was, zodat we onze zorg en service verder kunnen verbeteren. Of je nu een compliment, suggestie of klacht hebt, jouw mening telt voor ons!

Met jouw hulp kunnen we de praktijk steeds beter maken. Het is ons doel om ervoor te zorgen dat iedere patiënt zich gehoord voelt en de best mogelijke zorg krijgt. Daarom zijn we benieuwd naar jouw feedback, en hopen we dat je ons blijft helpen om te groeien en te verbeteren.